Badminton

CERITA INI UNTUK 30/1/11. aku dh prepare awal2 nak post menatang ni.. ngee


ha! sila tengok!







too bad, budak bawah ni menang ):



uwaaa. sedih aku. penat tunggu match ni. benci2! match last tuuuh. siap aku tgk lagi match lain taw - mixed doubles, women singles etc etc.


tapi takpe, aku masih sokong chong wei! go chong wei go! kalah sikit je tadi kan. hehe


ouh yes, sekarang aku peminat setia badminton. suke sangat tgk badminton match! tp ari tu, malaysia open aku tak dapat tgk. duk hospital la katakan. ):


aku baru je start minat badminton ni. 1st time masa thomas cup kat malaysia tu. tu pun dah semi final, m'sia vs denmark. huhu. best ooi! semangat gile aku tgk diorg main. menang plak tu kan. so, bile dh menang ngan denmark tu, m'sia vs china plak. walaupun kalah.. hehe.. aku masih bersemangat badminton sampai skrg (semangat tgk match je la, main haram HAHA). time tu la aku discover semangat patriotisme aku yang tinggi ni HAHAHA.


adik laki aku tu minat gile badminton. tapi berbeza la dgn aku, die suka main skali. gile banyak raket best2 kot. ada yang sampai above rm200! siap ada yang ada signature players ouh! hish. rasa macam bazir pun ada. tapi die dh minat nak wat cane kan. aku ada gak la menyumbang koleksi raket die, takde yang mahal sangat rm100 lebih boleh la. main la ko puas2! mudah mudahan dpt jadi terror cam chong wei. huhu. :D sekarang, aim die, nk beli raket lin dan tu. mahal gile! rm1000++ tak silap.



akhir kata, maju lah badminton untuk negara! yeah! HAHAHA (tgk, semangat kan aku *wink wink)

Post a Comment

Makeover by Butterfly Project