Redha je laa

Blogging live from HUKM. hakhak. sumpah tak tau nak buat apa dah wey kat sini selain on9.

hehe. gambar di atas ialah advice untuk saya yang telah failed menguruskan badan walaupun telah berjuta kali mencuba. huhu.


berat badan aku sangat la susah nak turun - i mean SANGAT SANGAT susah. not even a gram u know! grrrr. jelous siut tengok mereka yang skinny2 itu! teehee. bertahun ku mencuba akhirnya aku rasa 'tak best nye life yang asyik worry kan berat badan'. nak makan pun kena tahan2. lagi pulak aku, food is my passion! huhu. last2, aku rasa life's too short babe! makan je la selagi boleh! kalau dah sakit nanti makan sedap2 pun tak rasa.


i'll stop hating my body! yeah! i'm lovin' it tarapapapa~.. haha


bukan teruk sgt pun. asalkan sihat dah. BMI masih di tahap selamat, 19 ngee :D


so, girls yang senasib denganku, jangan la fikir2 sangat bout your weight okay. everybody loves you just the way you are. hehe. enjoy makan enjoy jugak. tapi kena jaga jugak. makan kena yang berkhasiat. it's all about your health, bukan berat badan.

Post a Comment

Makeover by Butterfly Project