before 21st jan

ouh okay. so, operation date memang dah confirm 21hb. urghh. nk termuntah wey teringat kat hospital. kene stay sana berapa lama lagi tak tau la. grr. jadi, aku ni memang dah macam gabra semacam la bila tersedar 'pergh, dah kena balik hospital laa' (macam orang sakit jiwa weyhh!). mama pun dgn memahaminya membenarkan aku pegi jalan2 dgn mereka i.e. adik2 ku. wahahaha. waktu macam sekarang mana ada kawan, semua sibuk belajar sobsob. tidak dilupakan, mera afir hai. hihi. ouh tapi die abah die yang hantar sebab kena pergi urut dulu.


sampai je, kitorg gi tengok movie ada apa best then decide nk tgk gulliver's travel (yes, i know, mcm cite kanak2 sikit, tapi kena consider la wey, nadia kan ikutt, takkan nk tgk khurafat yang hanya akan buat adik aku menangis nk balik haha). 3D plak tu (konon nak menambahkan excitement adik kecik aku tgk movie and duduk diam2 hehe).


lepas tu, pegi mcD makan sebab nadia cakap 'perut kita dah bunyik2 la kakak' haha. afir ni penat kitorg tunggu tak sampai2 lagi. haishh. sabar je la. kitorg pun pegi je la jalan2 then adik besar aku dua ekor (nadh and arab) tu nak memanah. perghh. mentang2 aku tak boleh main. haha.

sabar je la u! huhu

setibanya afir... hehe. masing2 pandang masing2, mulalah kami berasa sedih dengan keadaan kami. sobsob. sedih sikit2 je tak boleh banyak. ngee. kami kuat! yeah!


kemudian sementara tunggu movie, berjalan2 lah kami tanpa arah tujuan. huahua. tgk tu, tgk ni, beli haram. haha. duit kena pandai simpan sekarang, ada bnyk impian blm tertunai niyhh. hehe.


sambung rehat. sesudah subuh tadi kitorg g kubur atok. lama tak jenguk. that was my 1st time after discharged from ward. i miss u atok! Al-Fatihah~~~


Post a Comment

Makeover by Butterfly Project