Dear Adik Nadh

selamat pergi belajar adik!



rupa2nya adik aku dah besar eyk. nak masuk U dah. (oh tapi aku masih muda)

  • lepas ni tak dapat la kita 2 ekor duduk depan tv tengok korean shows. lepas tu gelak macam gila nak pecah perut.

  • lepas ni malam2 nak tidur kalau nak tidur, aku pasang sendiri je la lagu korea.

  • lepas ni bangun pagi after breakfast, aku kena kemas rumah sorang2 la kan. tak ada orang nak duk bebel2 dengan aku suruh kemas tu kemas ni.

  • lepas ni kalau nak shopping ke jalan2 ke, tak ada la lagi aku nampak kau pakai baju or tudung or shawl or inner aku kan. 


hehehe. cakap macam la kau duduk lama sangat pulak dekat uitm tu. lendu je punn. haha. confirm every week nak balik!


bila baca2 balik yang kat atas ni rasa macam cakap untuk kakak aku pulak eyk. siap nak bebel2 pada aku. siut je. ingat sikit eyh. kau tu adik aku! bukan aku adik kau! sukati kau je eyh cakap aku ni adik kau! hehe. tapi disebabkan aku kakak yang baik gila babeng wa cakap sama lu, aku tak kisah, aku tau aku ni memang awet muda. HAHAHA


dan ini, pesanan terbaik punya buat kau, 

(1)jangan nak fussy sangat dengan kawan2 kau. relax je la. tak payah la nak tension2 kalau bilik kau sepah ke ape. then, (2)jangan membebel weyh! tak larat orang nak dengar. combination kata2 kau dengan suara nyaring tahap-berapa-aku-tak-tau tu sangat la tak bagus. bingit telinga! (3) lepas tu jangan nak kedekut sangat hehe.

okay dah2 sikit je. tak boleh banyak2. nanti makin banyak pulak sifat2 mazmumah yang terkeluar. HAHA

adik!!


I'LL MISS YOU (!)






Makeover by Butterfly Project