Lori Minuman


hari ni aku teman adik ambil ic dia yang buat semalam (cip rosak). sampai2 je nampak ni :


lori nescafe!!


hahaha. excited! lama tak nampak dah lori2 macam ni.


teringat masa sekolah rendah!
ada la beberapa kali lori macam ni datang sekolah then semua orang duk beratur panjang2 sebab nak minum air ni. tapi biasanya lori milo lah kan kan? kecoh 1 sekolah. ada yang dah ambil 1 lepas beratur panjang2 then pergi balik dekat end of line untuk dapatkan 1 cawan lagi. ada pulak yang masa ambil tu ambil 2 sekali; cakap ambilkan untuk kawan. haha *pelngalaman ke?* :P


i dunno why tapi aku rasa, rasa air from lori minuman ni macam lain. sedap! dekat kedai mana2 pun tak dapat rasa yang sama. buat sendiri lagi la -.-" haha


rasanya lori2 ada time macam ada event kot. aku ada sekali nampak dekat mitc; masa jom heboh kot tak ingat. lepas tu dulu masa MSSM (majlis sukan sekolah2 malaysia) lagi ada banyak. tapi tu teori aku. hehe. tak tahu la betul ke tak.
  1. AK RASEW...RASEW AIR TUE SEDAP SBAB PROMOTER2 DIEW SUME "JAMPI" AIR TUE KOWT...HAHAAh...
    ^_^

    ReplyDelete
  2. kenangan time skola nih.
    milo, vico, best betol.
    :D

    ReplyDelete
  3. hahahaha!! suke air gitu jugak seriously! lame tak jupe :')

    ReplyDelete
  4. ingt weh..dtg kt skola berebot..m teringat time sukan kat stdium ftimah ngn zeni, ntah die ingt ke takk..haa

    ReplyDelete
  5. @saya_arief; best kan! sejuk pulak tuu. haih. mmg best! hehe

    @najlaa lala; mmg susah la nk jumpe! geram btl! yg sedap2 ni mmg susah nk dpt kn -_-"

    @izzat; haha. mesti dia igt punya :)

    ReplyDelete

Makeover by Butterfly Project