Innovation

otak aku dah berkarat setebal 16inci
yela kan, orang lain sibuk menggilap otak masing2 nak final exam
aku pulak kat umah - bina karat otak dan badan haha
dah 6 bulan wooo rupanya aku cuti ni. cepat betul masa berlalu.
serious rasa macam baru semalam accident.
.
.
.
.
.
.
okay dah. cukup.
aku nak cerita pasal rantai sebenarnya ni.


aku rasa rantai ni banyak evolve!
sekarang rantai bukan sekadar sejenis logam yang perempuan (lelaki pun kadang2) sangkut kat leher buat perhiasan je.

1)dulu masa sekolah rendah aku ada jumpa rantai yang boleh buat kita ingat kat orang tersayang sebab pendant nya boleh letak gambar.

2)lepas tu ada rantai yang buat kita tepati masa sebab pendant nya ada jam kat dalam.

3)baru2 ni, aku  nampak ni: rantai lipgloss!

wahwahwah. aku memang baru 1st time nampak benda ni.
kalau korang dah pernah tau, tak perlu la gelakkan aku.(memang kena admit aku ni jakun sikit banyak haha)



dalam pendant rantai ni ada lipgloss! haha
bagus laa orang yang menginovasi rantai ni.kagum aku.
siap ada cermin lagi tu.
senang nanti kalau keluar makan, lepas makan touch up gitu je.


dear encik otak,
boleh tak awak fikir benda2 yang out of the box sikit?
simple2 pun tak apa.
taknak lah karat2 ni. tak suka. saya nak jadi engineer nanti!
mana ada engineer yang otak dia dah corrode ni. hmmmphh...



p/s: rantai ni bukan aku punya pun. adik kecik aku Nadiah Husna yang punya. haha. dia memang pantang nampak makeup2 ni. banyak sangat di'influence' oleh mama and kakak2 kott. tapi kalau kakak dia nak guna tak ada hal lah kan. :P

Makeover by Butterfly Project