Metatarsal Vs Metacarpal


few days ago, aku pergi HUKM. macam biasa, ada appoinment with orthopedics.


before keluar dari bilik doctor tu aku pun mintak la memo sikit from doctor yang mengatakan aku ni still under rawatan macam tu. sebab bulan 9 dah nak balik UM. so, in the meantime, ada banyak yang aku kena settlekan; college etc etc.


so, i got this:


doctor tu ada review sikit la injuries aku. tapi.... aku ada musykil sikit...



DOCTORRRRRRRR!!!
DOCTOR SALAH TULIS!!!
-_______-"


doctor tulis macam ni,
"...left 2nd to 5th metatarsal & extensor tendon loss."

doctor! kaki saya bebas dari sebarang injuries okay! aisehh. kena pergi mintak balik yang lain. haishhh. banyak keje la pulak!


p/s: cuba tengok balik gambar tulang2 tangan. tengok nombor2 dekat metacarpal bones tu. cuba bayangkan nombor 2-5 tu hilang! pergi mana??? dekat HIGHWAY la kot! wuuu. ngeriii



Makeover by Butterfly Project