30DBC - Day 14

( A TV show you're currently addicted to )

i always have more than one answer bila ditanya soalan. mengapakah? (afir, tolong la jangan cakap sebab kita suka potpet2 lagiii. urghh. hehe)

i think because i just can't stick to a thing. i have interest yang menyeluruh dan bermusim. (kecuali boyfriend la, i'm a loyal girlfriend, REALLY REALLY REALLY LOYAL)

sorry to 30dbc, when asked A bla bla bla. memang tak penah A la. ngee

i love reality tv shows! bila tengok tv, priority given to reality tv shows.


yes, i know, oprah dah habis pun, takde season baru. tapi everytime ada je episode dia, i'll not miss it. very2 informative and motivational. to me, oprah is such an inspiration. she truly amazes me. one of my favourite is her talk with Dr.Oz :)



okay, nak cakap lagi 'FOOD IS MY PASSION(!)'. i love food! suka tengok chef2 ni masak2. grr. geramm. terliur jugak la kadang2. hehe. this show macam buat aku rasa MACAM nak masak sedap2 ngee


oh, show ni pulak buat aku rasa nk participate, seriously! banyak kali dah ajak afir. kan ada 'The Amazing Race Asia kan'. haaaa. nak masukkk! hee, tapi aku rasa mesti banyak gaduh je. we are not good at handling emotion especially masa tengah tertekan. haha


ini semestinya buat aku nak kuruih. eh eh, buat aku nak lead a healthy lifestyle jugak laa. hehe



korang tengok, watching tv benificial ouh! bersemangat jadinya haha. bukan ni je taw. ada bnyk lagi. ni baru kat channel 701 (AXN) and 702(Diva Universal), belum KBS (391) lagi. ada jugak yang best2 taw. eg: 2days 1night. boleh gelak guling2 punya. haha

Post a Comment

Makeover by Butterfly Project