30DBC - Day 18

( Something you crave a lot )


actually it took me quite some time untuk memikirkan apa yang aku crave gila2. huhu. macam susah jugak taw. i rarely have strong desire towards a thing. and aku jugak jenis orang yang tak fikir banyak bila membeli. if dah suka beli je la. eh, tapi tengok keadaan jugak, kalau above rm100 ke rm200 ke, pikir 2 3 4 kali jugak laa: mintak pendapat boyfriend, weigh up all the pros and cons. hehe. biasanya takde yang mahal gila lah sampai beribu-ribu. macam aku tengok bag LV, mahal nak mampuih, tak teringin pun.


tapi, kalau aku anak billionare yang dapat apa je yang aku nak, tak payah budget2 bila nak beli pape, tak payah fikir pasal masalah duit, nak jugak beli benda2 alah seperti yang di bawah ini:


  1. htc desire hd
  2. ipad

  3. nikon d5000 dslr camera

seriously, aku memang loser laa bab2 gadget2 ni, memang aku admit. huhu. bila orang kata bagus, aku pun kata bagus lah. haha. bengong kan aku. bila orang beli, aku pun nak beli. ngee. nak buat cane, menatang2 ni memang nampak best pun kan.


after all, aku rasa kalau benda yang mahal2 ni la kan, yang mama or ayah tak dapat nak bagi, beli bila dah ada duit sendiri lagi highly satisfactory kan. wuwuwu *dengan bangganya tunjuk kat orang barang2 aku yang dibeli dengan hasil titik peluh sendiri* waaah. berangan tak sudah. HAHA

Post a Comment

Makeover by Butterfly Project