30DBC - Day 25


( What's in your purse )

huhu. actually, purse aku sekarang ni was previously mama's. purse aku tak hilang pun masa accident tu cuma bau die..perghhh..bau petrol wey. bila terhidu bau tu, terus teringat kejadian accident tu. kira trauma la ni. huhu.

so, mama pun bagi la purse lama dia. mama baru je tukar hers. sumpah aku rasa pelik kenapa mama tukar purse die sebab seriously elokkkkk sangat lagi. sampaikan aku takde intention pun nak beli baru. hehe


ini la purse 'aku'.. hehe

confession: purse di atas telah dikemaskini atas sebab serabai sangat. hihi. part card2 tu takdela cuma part duit2 tu. aku spesis yang suka simpan resit2 sebab bila ada masa lapang je, aku suka tengok apa yang aku dah belanja. ngee. tapi, kali ni lain sikit; lebih sikit belanja then agak lama la tak kemaskini purse :P

ni ada lagi resit2 yang aku simpan kihkih

hmm. nothing much pun benda yang ada dalam purse. ic, license P (actually dh habis P dah, tak tukar2 lagi), kad atm bank islam, debit card maybank, student card UM (pasum + degree punya), kad jj, kad esso, namecard2 orang yang agak penting, gambar2 sikit, membership cards, resit2 penting sikit, cash sikit, coin sikit. tu je laaa. weeeee :)


Post a Comment

Makeover by Butterfly Project