30DBC - Day 20

( The meaning behind your blog name )

my blog name is my shortened name, NAJLAA 'AQILAH.

kenapa nak kena pendek2 kan nama. NUR kan maknanya cahaya. bagus apa. taknak cahaya ke? wuwuwu. tanya diri sendiri ni. jawab juga sendiri. haha. mengong punya budak. hmm. jawapannya 'SAJA SUKA SUKI' hehe. konon macam commercial sikit la bila tinggal 2 perkataan and i think 2 perkataan lagi mudah diingati (prasan! sape nk ingat kat kau??) haha. actually, tak penah pikir pun kenapa aku main potong2 nama tinggal najlaa 'aqilah kat fb pun aku letak cam gitu je. sekarang baru nak fikir. hehe. tapi, pape pun, i'm still proud to be named as NUR NAJLAA 'AQILAH. Thanks mama for giving me such a wonderful name (which actually doesn't suits me. tapi takpe, jadi doa untuk aku hehe)



ouh.. ermm.. if nak tau makna nama aku, i've mentioned it in this entry . malu aah nk bgtau bnyk2 kali (jgn slh faham taw, aku bangga gila dengan nama aku, seriously). cuma takmau kena kutuk banyak2 sangat. hehe

Post a Comment

Makeover by Butterfly Project